loading...

سئو طراحي و بهينه سازي سايت

طراحي حرفه اي سايت و بهينه سازي براي موتور هاي جست و جو

بازدید : 441
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

درب اتوماتيك

درب به‌ عنوان قسمت اصلي و ارتباط دهنده يك ساختمان يا يك مكان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوري‌ كه از گذشته تا به امروز در روند شكل‌گيري و تحول آن تغييرهاي فراواني داشته. امروزه با پيشرفت در فنّاوري و كمك آن به زندگي جوامع بشري درب‌ها نيز شكل گذشته و قديم به خود را از دست‌داده و با تكامل ساخت آن به‌صورت اتوماتيك درآمده است.

  • درب اتوماتيك به درب‌هايي گفته مي‌شود كه باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتيك و به‌ وسيله قطعات و ابزارهايي كه بر روي درب سوار شده به اجرا درمي‌آيد.
  • درب اتوماتيك در انواع مختلفي موجود است كه بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتي خاصي استفاده مي‌شود.
  • درب اتوماتيك به دليل باز و بسته شدن اتوماتيك رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتي انجام مي‌شود و اين راحتي استفاده از درب اتوماتيك موجب شده كه در بسياري از مكان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگيرد. درب اتوماتيك مدرن‌ترين نوآوري است كه در آن قابليت بالاي عملكرد، امنيت، راحتي و طراحي يك اولويت است و به سمت اطمينان از اين‌كه راه‌حل‌هاي درب اتوماتيك هم تمركز و هم‌چشم گير بودن هر منطقه ورودي است، پيش مي‌رود.
  • درب اتوماتيك موجود در رامادُر از بهترين قطعات و يراق‌آلات شكل‌گرفته، كه داراي كيفيت بالا در كاركرد و عملكرد است كه در تمام پروژه‌هاي اجرايي رضايت تمامي كارفرمايان را جلب نموده است.

ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي

نحوه اندازه گيري ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي در رامادر بدين صورت است كه بعد از ثبت درخواست كارشناسان براي اندازه گيري به محل پروژه رفته و ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي را مشخص مي كنند و بر اساس آن فريم ها، شيشه ها و ساير موارد مختص به درب اتوماتيك توليد و نصب مي گردد.

براي تعيين ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي بايد عوامل زير را در نظر گرفت:

  1. درب اتوماتيك شيشه اي معمولا داراي يك قدرت كشش و سرعت نيستند و بايد نسبت به ابعادي كه براي شيشه ها در نظر مي گيريد پكيج مناسب را انتخاب نماييد.
  2. ابعاد هاي استاندارد مي توانند با اپراتور هاي معمولي بدون محدوديت كار كنند ولي در درابعاد بزرگ بايد از پكيج هاي قوي تر استفاده شود.
  3. ارتفاع استاندارد براي درب اتوماتيك ۲۴۰ سانت مي باشد و زير اين ابعاد مشكلي براي درب اتوماتيك به وجود نمي آورد و ارتفاع بيش از اين بايد از پكيج هاي مناسب اين ابعاد استفاده نمود.

مزاياي استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي

  • عايق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جويي در انرژي

  • عايق صدا

  • به دليل عدم تماس دست مانع از شيوع بيماري هاي واگير دار ميشود

  • امكان استفاده با هر نوع معماري

  • كنترل رفت و امد

  • و …. .

رنگ بندي درب هاي ضد حريق

متناسب با دكوراسيون و لابي و راه پله و مواردي از اين دست طبق سليقه طراح و يا كارفرماي پروژه، رنگ درب ضد حريق انتخاب ميگردد. رايچ ترين رنگ پيشنهادي كارخانه هاي توليد كننده درب ضد حريق، رنگ سفيد و يا كرم مي باشد اما ساير رنگ ها نيز مطابق با سليقه مشتري بر روي درب ها رنگ آميزي ميگردد.

كد رنگ ها بر اساس كد رال مي باشد اما برخي از كارخانجات توليد كننده رنگ در ايران كدهاي منحصر به فردي را دارند كه جهت سفارش مي بايست حتما كاليته رنگ كارخانه مذكور موجود باشد تا بر اساس آن كدهاي رنگ سفارش گذاري گردد.

رنگ هاي درب ضد حريق انواع رنگ هاي براق، متاليك، چرمي، سمباده ايي، چكشي و… را شامل مي گردد. اخيرا متعاقب درخواست مشتريان و نياز بازار، رنگ هايي با طرح چوب و يا سنگ نيز توسط كارخانه ها توليد و بر روي درب ها با تكنولوژي خاصي رنگ آميزي ميگردد و احساس درب چوبي و درب با روكش سنگي را به مصرف كننده القا مي نمايد.

رنگ هاي مورد استفاده در پوشش درب ضد حريق از نوع پودري ميباشد و به روش الكترواستاتيك برروي لنگه و چهارچوب درب پاشيده ميشود. كه تقريبا قطر رنگ پاشيده شده بين ۸۰ تا ۱۰۰ ميكرون متغير مي باشد.

رنگ پس از اينكه ورق چهارچوب و لنگه درب اسيدشويي گرديد بر روي درب پاشيده مي شود و در كوره اي كامواير و سنتي تثبيت مي گردد.

درب اتوماتيك شيشه اي به چند دسته تقسيم ميشود

  • درب اتوماتيك شيشه اي كشويي

  • درب اتوماتيك شيشه اي تلسكوپي

  • درب اتوماتيك شيشه اي منحني

  • درب اتوماتيك شيشه اي مثلثي

  • اتوماتيك شيشه اي اتوبوسي

  • درب اتوماتيك شيشه اي گردان

  • درب اتوماتيك شيشه اي لولايي

  • درب اتوماتيك شيشه اي راديولوژي

اين درب ها علاوه بر برخورداري از ويژگي هاي درب اتوماتيك شيشه اي هر كدام داراي مزيت هاي ديگري نيز در نوع خود دارا ميباشد . كه اين مقاله مجال سخن گفتن از ان نيست .

امروزه از درب اتوماتيك شيشه اي در بسياري از مكان‌هايي مانند بيمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... كه جزو بيشترين رفت‌وآمدهاست استفاده مي‌شود. به عنوان نمونه مي توان شركت كيش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مديران ارشد اين بناها خواستار استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي هستند؛ زيرا استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه مي‌باشد، زيرا يكي از اين موارد استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگيره در اين درب‌ها تأثير چشمگيري در جلوگيري از انتشار بيماري‌هاي واگيردار است.

از مزاياي درب اتوماتيك شيشه اي مي توان گفت:

  • جلوگيري از اتلاف انرژي
  • رعايت نظافت محيط به دليل عدم برخورد افراد با شيشه

انواع درب اتوماتيك شيشه اي

  1. درب اتوماتيك كشويي (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتيك تلسكوپي (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتيك منحني يا قوسي (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتيك تاشو يا اتوبوسي (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتيك دوار (Revolving Automatic Doors)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيد. تيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قيمت موتور درب اتوماتيك شيشه اي

در اكثر موارد براي دستگاه‌هاي در بازكن اتوماتيك از موتورهاي تك فاز استفاده مي‌شود. اين موتورهاي درب اتوماتيك بايد قابليت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهاي تك فاز با دو سيم‌پيچ مشابه استفاده مي‌شود كه با سري قرار گرفتن يك خازن با هركدام از سيم‌پيچ‌ها مي‌توان جهت حركت موتور را تغيير داد. معمولاً ۴ سيم از موتور خارج مي‌شود كه يك سيم به‌عنوان ارت و دوسيم ديگر به دو سر خازن وصل مي‌گردند و يك سيم مشترك است.

قيمت موتور درب اتوماتيك شيشه‌اي نسبت به نوع موتور تعيين مي‌گردد. تمام سيم‌هاي موتور در انتها به پايانه‌هاي مدار الكترونيكي وصل مي‌شوند. اين موتورها در توان‌هاي ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات براي درب اتوماتيك مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. تنها در مورد درب‌هاي دو لنگه از دو موتور استفاده مي‌شود ولي در بقيه موارد يك موتور مورد استفاده قرار مي‌گيرد. نكته‌اي كه بايد در مورد كار موتور توجه نمود اين است كه كار يكسره و مداوم موتور در اين سيستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسيب ديدن آن مي‌شود. لذا بايد از باز و بسته كردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب كرد.

قيمت درب اتوماتيك شيشه اي

مشخص شدن قيمت درب اتوماتيك شيشه اي به عوامل زير بستگي دارد:

  • مدل هاي مختلف درب شيشه اي اتوماتيك بسته به برند اُپراتور مورد نظر (كشور و شركت توليد كننده) دارد.
  • نوع فريم شيشه هاي درب اتوماتيك، پهناي دهنه درب اتوماتيك و مواردي ديگر بر قيمت محصول تاثير گذار است.
  • ابعاد، ميزان متراژ شيشه مورد استفاده، داشتن شكل ظاهري منتظم و يا منحني قيمت درب اتوماتيك شما متغير است.
  • تغيير در ابعاد استاندارد درب اتوماتيك بر نوع موتور و ميزان قدرت آن تأثيرگذار است.
  • ايجاد طرح بر روي شيشه كه مي تواند طرح هاي متفاوت از جمله لوگوي تجاري شما را شامل مي شود.
  • رنگهاي متنوع شيشه سكوريت نصب شده نيز به نوبه خود بر قيمت درب اتوماتيك شيشه اي تأثيرگذار است.


قيمت چشمي درب اتوماتيك

  • همان طور كه مي دانيد چشمي درب اتوماتيك، يكي از قطعات بسيار مهم و اصلي در كاركرد درب اتوماتيك مي باشد كه در فرايند باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتيك بسيار تاثير گذار است
  • چشمي درب اتوماتيك داراي اشعه هاي مادون قرمز است كه با نصب آن بر بالاي درب رفت و آمد افراد را شناسايي و در صورت حركت مستقيم به سمت درب اتوماتيك حضور افراد و اشيا را از طريق قطع اشعه هاي مادون قرمز شناسايي كرده و موجب باز شدن درب مي شود.
  • با اين توصيفات مي توان اذعان داشت كه چشمي و سنسور درب اتوماتيك بايد بسيار باكيفيت و درجه يك باشد، تا كاركرد آن به درستي و بدون مشكل انجام شود.
  • رامادر با استفاده از چشمي هاي درجه يك و باكيفيتي كه بر روي درب اتوماتيك نصب مي نمايد كاركرد صحيح درب اتوماتيك را تضمين مي نمايد.
  • جهت محاسبه قيمت چشمي درب اتوماتيك واردكردن ابعاد فضاي نصب درب اتوماتيك و فريم‌هاي درب اتوماتيكاز آلومينيوم و يا استيل ( از ورقه‌هاي استيل درجه‌يك نگير و بدون موج مي‌باشند.) را انتخاب كنيد. مواردي داراي اهميت است كه بعد از محاسبه دقيق كارشناس رامادر به جمع‌بندي رسيده‌ايد و تمايل داريد كه سفارش شما توسط شركت رامادر انجام شود. مي‌توانيد از طريق اينترنتي براي اطلاع دقيق از قيمت چشمي درب اتوماتيك درب اتوماتيك درخواست خود را به اطلاع كارشناسان فروش ما برسانيد. و همين طور فروش درب اتوماتيك به همكار هم با قيمتي مناسب عرضه مي شود.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت قائم الكترونيك دنبال كنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اجزاي درب اتوماتيك شيشه اي

درب هاي اتوماتيك شيشه اي از چندين بخش تشكيل مي شود كه شامل اپراتور، شيشه ها و لت ها، دستگاه كارتخوان، و كليد پوش باتن و … مي باشد.

اپراتور: شامل قطعاتي از قبيل موتور

آلماني RECORD سوئيس و TORMAX مي باشد كه كليه اين قطعات به صورت اورجينال محصول كمپاني باشند كه تماما بر روي يك ريل ماژولار نصب خواهند شد كه كل اين پكيج توسط كاوري كه با رنگ پودري الكترواستاتيك به صورت كوره اي رنگ آميزي شده،به طور كامل پوشانده شده و نماي زيبا و شكيلي به اپراتور خواهد بخشيد.

موتور:

يكي از مهم ترين قطعات تشكيل دهنده اپراتور موتور دستگاه مي باشد، كليه درب هاي اتوماتيك آلمان مي باشد،كمپاني دانكر آلمان يكي از معتبرترين توليد DUNKER شيشه اي شركت آدورا مجهز به موتور كننده هاي تخصصي موتور در دنيا مي باشد كه يكي از محصولات اين كمپاني موتور درب هاي اتوماتيك مي باشد.
در دربهاي اتوماتيك اروپايي، شركت هاي چيني با جعل برند موتور Dunker به جهت محبوبيت موتور هاي دانكر اقدام به فروش موتورهاي تقلبي با ظاهر موتورهاي دانكر كرده است كه متاسفانه با استقبال عده اي سوء استفاده گر در داخل كشور روبرو شده و اقدام به فروش درب اتوماتيك چيني به عنوان بازار مشترك با موتور دانكر تقلبي آلماني كرده اند.
درموتورهاي اصلي دانكر آلمان مشخصات فني به طور كامل بر روي بدنه موتور حك شده است و صورت ليبل نيز نمي باشد و داراي شماره سريال قابل پي گيري در سايت رسمي كمپاني دانكر مي باشد،كه مشخصاتي از قبيل تاريخ توليد،تاريخ خروج از كارخانه، مدل دستگاه و…… را در صورت اصل بودن كالا ارائه خواهد كرد.

كنترل باكس:

كنترل باكس يا مادر بورد، اصلي ترين قسمت درب اتوماتيك به عنوان اتاق فرمان درب اتوماتيك شيشه اي مي باشد كه وظيفه كنترل موتور، قفل و سرعت باز و بسته شدن و قفل شدن دستگاه را نيز دارد.كنترل باكس تورمكس با منوي ساده و داراي نمايشگر خطا و تتنظيمات ديجيتال مي باشد.
سيستم مديريت ( BMS همچنين كنترل باكس درب هاي اتوماتيك شركت آدرا امكان اتصال به سيستم ساختمان( را نيز دارا مي باشد كه در صورت نياز قابليت فعال شدن را دارد.در اين سيستم استابلايزر)نوسان گير برق( به صورت اورجينال توسط كمپاني سازنده تعبيه شده است كه باعث بالا بردن امنيت سيستم در مقابل نوسانات احتمالي برق خواهد شد و سيستم را از نصب جداگانه استابلايزر غير اورجينال بي نياز خواهد كرد و همچنين وجه تمايز با سيستم هاي مشابه موجود در بازار است كه اكثرا نياز به نصب استابلايزار جداگانه خواهند داشت.

درب اتوماتيك

درب به‌ عنوان قسمت اصلي و ارتباط دهنده يك ساختمان يا يك مكان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوري‌ كه از گذشته تا به امروز در روند شكل‌گيري و تحول آن تغييرهاي فراواني داشته. امروزه با پيشرفت در فنّاوري و كمك آن به زندگي جوامع بشري درب‌ها نيز شكل گذشته و قديم به خود را از دست‌داده و با تكامل ساخت آن به‌صورت اتوماتيك درآمده است.

  • درب اتوماتيك به درب‌هايي گفته مي‌شود كه باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتيك و به‌ وسيله قطعات و ابزارهايي كه بر روي درب سوار شده به اجرا درمي‌آيد.
  • درب اتوماتيك در انواع مختلفي موجود است كه بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتي خاصي استفاده مي‌شود.
  • درب اتوماتيك به دليل باز و بسته شدن اتوماتيك رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتي انجام مي‌شود و اين راحتي استفاده از درب اتوماتيك موجب شده كه در بسياري از مكان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگيرد. درب اتوماتيك مدرن‌ترين نوآوري است كه در آن قابليت بالاي عملكرد، امنيت، راحتي و طراحي يك اولويت است و به سمت اطمينان از اين‌كه راه‌حل‌هاي درب اتوماتيك هم تمركز و هم‌چشم گير بودن هر منطقه ورودي است، پيش مي‌رود.
  • درب اتوماتيك موجود در رامادُر از بهترين قطعات و يراق‌آلات شكل‌گرفته، كه داراي كيفيت بالا در كاركرد و عملكرد است كه در تمام پروژه‌هاي اجرايي رضايت تمامي كارفرمايان را جلب نموده است.

ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي

نحوه اندازه گيري ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي در رامادر بدين صورت است كه بعد از ثبت درخواست كارشناسان براي اندازه گيري به محل پروژه رفته و ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي را مشخص مي كنند و بر اساس آن فريم ها، شيشه ها و ساير موارد مختص به درب اتوماتيك توليد و نصب مي گردد.

براي تعيين ابعاد درب اتوماتيك شيشه اي بايد عوامل زير را در نظر گرفت:

  1. درب اتوماتيك شيشه اي معمولا داراي يك قدرت كشش و سرعت نيستند و بايد نسبت به ابعادي كه براي شيشه ها در نظر مي گيريد پكيج مناسب را انتخاب نماييد.
  2. ابعاد هاي استاندارد مي توانند با اپراتور هاي معمولي بدون محدوديت كار كنند ولي در درابعاد بزرگ بايد از پكيج هاي قوي تر استفاده شود.
  3. ارتفاع استاندارد براي درب اتوماتيك ۲۴۰ سانت مي باشد و زير اين ابعاد مشكلي براي درب اتوماتيك به وجود نمي آورد و ارتفاع بيش از اين بايد از پكيج هاي مناسب اين ابعاد استفاده نمود.

مزاياي استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي

  • عايق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جويي در انرژي

  • عايق صدا

  • به دليل عدم تماس دست مانع از شيوع بيماري هاي واگير دار ميشود

  • امكان استفاده با هر نوع معماري

  • كنترل رفت و امد

  • و …. .

رنگ بندي درب هاي ضد حريق

متناسب با دكوراسيون و لابي و راه پله و مواردي از اين دست طبق سليقه طراح و يا كارفرماي پروژه، رنگ درب ضد حريق انتخاب ميگردد. رايچ ترين رنگ پيشنهادي كارخانه هاي توليد كننده درب ضد حريق، رنگ سفيد و يا كرم مي باشد اما ساير رنگ ها نيز مطابق با سليقه مشتري بر روي درب ها رنگ آميزي ميگردد.

كد رنگ ها بر اساس كد رال مي باشد اما برخي از كارخانجات توليد كننده رنگ در ايران كدهاي منحصر به فردي را دارند كه جهت سفارش مي بايست حتما كاليته رنگ كارخانه مذكور موجود باشد تا بر اساس آن كدهاي رنگ سفارش گذاري گردد.

رنگ هاي درب ضد حريق انواع رنگ هاي براق، متاليك، چرمي، سمباده ايي، چكشي و… را شامل مي گردد. اخيرا متعاقب درخواست مشتريان و نياز بازار، رنگ هايي با طرح چوب و يا سنگ نيز توسط كارخانه ها توليد و بر روي درب ها با تكنولوژي خاصي رنگ آميزي ميگردد و احساس درب چوبي و درب با روكش سنگي را به مصرف كننده القا مي نمايد.

رنگ هاي مورد استفاده در پوشش درب ضد حريق از نوع پودري ميباشد و به روش الكترواستاتيك برروي لنگه و چهارچوب درب پاشيده ميشود. كه تقريبا قطر رنگ پاشيده شده بين ۸۰ تا ۱۰۰ ميكرون متغير مي باشد.

رنگ پس از اينكه ورق چهارچوب و لنگه درب اسيدشويي گرديد بر روي درب پاشيده مي شود و در كوره اي كامواير و سنتي تثبيت مي گردد.

درب اتوماتيك شيشه اي به چند دسته تقسيم ميشود

  • درب اتوماتيك شيشه اي كشويي

  • درب اتوماتيك شيشه اي تلسكوپي

  • درب اتوماتيك شيشه اي منحني

  • درب اتوماتيك شيشه اي مثلثي

  • اتوماتيك شيشه اي اتوبوسي

  • درب اتوماتيك شيشه اي گردان

  • درب اتوماتيك شيشه اي لولايي

  • درب اتوماتيك شيشه اي راديولوژي

اين درب ها علاوه بر برخورداري از ويژگي هاي درب اتوماتيك شيشه اي هر كدام داراي مزيت هاي ديگري نيز در نوع خود دارا ميباشد . كه اين مقاله مجال سخن گفتن از ان نيست .

امروزه از درب اتوماتيك شيشه اي در بسياري از مكان‌هايي مانند بيمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... كه جزو بيشترين رفت‌وآمدهاست استفاده مي‌شود. به عنوان نمونه مي توان شركت كيش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مديران ارشد اين بناها خواستار استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي هستند؛ زيرا استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه مي‌باشد، زيرا يكي از اين موارد استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگيره در اين درب‌ها تأثير چشمگيري در جلوگيري از انتشار بيماري‌هاي واگيردار است.

از مزاياي درب اتوماتيك شيشه اي مي توان گفت:

  • جلوگيري از اتلاف انرژي
  • رعايت نظافت محيط به دليل عدم برخورد افراد با شيشه

انواع درب اتوماتيك شيشه اي

  1. درب اتوماتيك كشويي (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتيك تلسكوپي (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتيك منحني يا قوسي (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتيك تاشو يا اتوبوسي (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتيك دوار (Revolving Automatic Doors)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيد. تيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قيمت موتور درب اتوماتيك شيشه اي

در اكثر موارد براي دستگاه‌هاي در بازكن اتوماتيك از موتورهاي تك فاز استفاده مي‌شود. اين موتورهاي درب اتوماتيك بايد قابليت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهاي تك فاز با دو سيم‌پيچ مشابه استفاده مي‌شود كه با سري قرار گرفتن يك خازن با هركدام از سيم‌پيچ‌ها مي‌توان جهت حركت موتور را تغيير داد. معمولاً ۴ سيم از موتور خارج مي‌شود كه يك سيم به‌عنوان ارت و دوسيم ديگر به دو سر خازن وصل مي‌گردند و يك سيم مشترك است.

قيمت موتور درب اتوماتيك شيشه‌اي نسبت به نوع موتور تعيين مي‌گردد. تمام سيم‌هاي موتور در انتها به پايانه‌هاي مدار الكترونيكي وصل مي‌شوند. اين موتورها در توان‌هاي ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات براي درب اتوماتيك مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. تنها در مورد درب‌هاي دو لنگه از دو موتور استفاده مي‌شود ولي در بقيه موارد يك موتور مورد استفاده قرار مي‌گيرد. نكته‌اي كه بايد در مورد كار موتور توجه نمود اين است كه كار يكسره و مداوم موتور در اين سيستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسيب ديدن آن مي‌شود. لذا بايد از باز و بسته كردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب كرد.

قيمت درب اتوماتيك شيشه اي

مشخص شدن قيمت درب اتوماتيك شيشه اي به عوامل زير بستگي دارد:

  • مدل هاي مختلف درب شيشه اي اتوماتيك بسته به برند اُپراتور مورد نظر (كشور و شركت توليد كننده) دارد.
  • نوع فريم شيشه هاي درب اتوماتيك، پهناي دهنه درب اتوماتيك و مواردي ديگر بر قيمت محصول تاثير گذار است.
  • ابعاد، ميزان متراژ شيشه مورد استفاده، داشتن شكل ظاهري منتظم و يا منحني قيمت درب اتوماتيك شما متغير است.
  • تغيير در ابعاد استاندارد درب اتوماتيك بر نوع موتور و ميزان قدرت آن تأثيرگذار است.
  • ايجاد طرح بر روي شيشه كه مي تواند طرح هاي متفاوت از جمله لوگوي تجاري شما را شامل مي شود.
  • رنگهاي متنوع شيشه سكوريت نصب شده نيز به نوبه خود بر قيمت درب اتوماتيك شيشه اي تأثيرگذار است.


قيمت چشمي درب اتوماتيك

  • همان طور كه مي دانيد چشمي درب اتوماتيك، يكي از قطعات بسيار مهم و اصلي در كاركرد درب اتوماتيك مي باشد كه در فرايند باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتيك بسيار تاثير گذار است
  • چشمي درب اتوماتيك داراي اشعه هاي مادون قرمز است كه با نصب آن بر بالاي درب رفت و آمد افراد را شناسايي و در صورت حركت مستقيم به سمت درب اتوماتيك حضور افراد و اشيا را از طريق قطع اشعه هاي مادون قرمز شناسايي كرده و موجب باز شدن درب مي شود.
  • با اين توصيفات مي توان اذعان داشت كه چشمي و سنسور درب اتوماتيك بايد بسيار باكيفيت و درجه يك باشد، تا كاركرد آن به درستي و بدون مشكل انجام شود.
  • رامادر با استفاده از چشمي هاي درجه يك و باكيفيتي كه بر روي درب اتوماتيك نصب مي نمايد كاركرد صحيح درب اتوماتيك را تضمين مي نمايد.
  • جهت محاسبه قيمت چشمي درب اتوماتيك واردكردن ابعاد فضاي نصب درب اتوماتيك و فريم‌هاي درب اتوماتيكاز آلومينيوم و يا استيل ( از ورقه‌هاي استيل درجه‌يك نگير و بدون موج مي‌باشند.) را انتخاب كنيد. مواردي داراي اهميت است كه بعد از محاسبه دقيق كارشناس رامادر به جمع‌بندي رسيده‌ايد و تمايل داريد كه سفارش شما توسط شركت رامادر انجام شود. مي‌توانيد از طريق اينترنتي براي اطلاع دقيق از قيمت چشمي درب اتوماتيك درب اتوماتيك درخواست خود را به اطلاع كارشناسان فروش ما برسانيد. و همين طور فروش درب اتوماتيك به همكار هم با قيمتي مناسب عرضه مي شود.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت قائم الكترونيك دنبال كنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اجزاي درب اتوماتيك شيشه اي

درب هاي اتوماتيك شيشه اي از چندين بخش تشكيل مي شود كه شامل اپراتور، شيشه ها و لت ها، دستگاه كارتخوان، و كليد پوش باتن و … مي باشد.

اپراتور: شامل قطعاتي از قبيل موتور

آلماني RECORD سوئيس و TORMAX مي باشد كه كليه اين قطعات به صورت اورجينال محصول كمپاني باشند كه تماما بر روي يك ريل ماژولار نصب خواهند شد كه كل اين پكيج توسط كاوري كه با رنگ پودري الكترواستاتيك به صورت كوره اي رنگ آميزي شده،به طور كامل پوشانده شده و نماي زيبا و شكيلي به اپراتور خواهد بخشيد.

موتور:

يكي از مهم ترين قطعات تشكيل دهنده اپراتور موتور دستگاه مي باشد، كليه درب هاي اتوماتيك آلمان مي باشد،كمپاني دانكر آلمان يكي از معتبرترين توليد DUNKER شيشه اي شركت آدورا مجهز به موتور كننده هاي تخصصي موتور در دنيا مي باشد كه يكي از محصولات اين كمپاني موتور درب هاي اتوماتيك مي باشد.
در دربهاي اتوماتيك اروپايي، شركت هاي چيني با جعل برند موتور Dunker به جهت محبوبيت موتور هاي دانكر اقدام به فروش موتورهاي تقلبي با ظاهر موتورهاي دانكر كرده است كه متاسفانه با استقبال عده اي سوء استفاده گر در داخل كشور روبرو شده و اقدام به فروش درب اتوماتيك چيني به عنوان بازار مشترك با موتور دانكر تقلبي آلماني كرده اند.
درموتورهاي اصلي دانكر آلمان مشخصات فني به طور كامل بر روي بدنه موتور حك شده است و صورت ليبل نيز نمي باشد و داراي شماره سريال قابل پي گيري در سايت رسمي كمپاني دانكر مي باشد،كه مشخصاتي از قبيل تاريخ توليد،تاريخ خروج از كارخانه، مدل دستگاه و…… را در صورت اصل بودن كالا ارائه خواهد كرد.

كنترل باكس:

كنترل باكس يا مادر بورد، اصلي ترين قسمت درب اتوماتيك به عنوان اتاق فرمان درب اتوماتيك شيشه اي مي باشد كه وظيفه كنترل موتور، قفل و سرعت باز و بسته شدن و قفل شدن دستگاه را نيز دارد.كنترل باكس تورمكس با منوي ساده و داراي نمايشگر خطا و تتنظيمات ديجيتال مي باشد.
سيستم مديريت ( BMS همچنين كنترل باكس درب هاي اتوماتيك شركت آدرا امكان اتصال به سيستم ساختمان( را نيز دارا مي باشد كه در صورت نياز قابليت فعال شدن را دارد.در اين سيستم استابلايزر)نوسان گير برق( به صورت اورجينال توسط كمپاني سازنده تعبيه شده است كه باعث بالا بردن امنيت سيستم در مقابل نوسانات احتمالي برق خواهد شد و سيستم را از نصب جداگانه استابلايزر غير اورجينال بي نياز خواهد كرد و همچنين وجه تمايز با سيستم هاي مشابه موجود در بازار است كه اكثرا نياز به نصب استابلايزار جداگانه خواهند داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 29
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 553
  • بازدید کلی : 26210
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه